Kontaktné údaje

Kontaktné šošovky cez web šošovky-shop.sk predáva:

Miroslav Smetana
Havlíčkova 441/3
257 22 Čerčany
IČ:71555129
 

Podporu obchodu www.sosovky-shop.sk v Slovenskej republike zabezpečuje:

Ing. Anna Kijonková
Prietrž 100
906 11 Prietrž
Slovenská republika

mobilný telefón: +421 918 314 227
alebo pevná linka v prac. dňoch od 7:30 do 15:30
+421 346 572 202

e-mail: info@sosovky-shop.sk

Bankovné spojenie:
Tatra banka:
2626750953/1100
IBAN: SK51110000000­02626750953
SWIFT: TATRSKBX





  • Júlia 17.10.2018

    Dobry vecer, objednavka urobena, peniaze poslane, kedy cca sosovky pridu?

    • info@sosovky-shop.sk 17.10.2018

      Dobrý deň, ďakujeme za Váš dotaz. Vašu objednávku vidíme v systéme. Zvolila ste platbu prevodom, takže budeme čakať na pripísanie čiastky na náš účet. Pred vložením do košíka sa zobrazuje predpokladaný termín dodania. Tieto šošovky sú v našom externom sklade a mali by k vám doraziť v polovici budúceho týždňa. O všetkých zmenách objednávky budete informovaná emailom. Ak pre Vás môžeme čokoľvek urobiť, napíšte nám. Zatiaľ majte pekný deň.

  • Daniel Sivák 14.10.2018

    Dobry den. V konte sa ,onepodarilo najst moznost kompletneho zmazania konta a ulozenych udajov . Prosime Vas o jeho vymazanie nakolko sluzby nevyuzivame- Dakujeme za pomoc Daniel Sivak daniel.sivak@email.cz

    • info@sosovky-shop.sk 14.10.2018

      Dobrý deň, vďaka za správu. Váš zákaznícky účet aj so všetkými dátami sme vymazali. Ak pre Vás budeme môcť urobiť niečo ďalšie, napíšte nám. Prajeme Vám pekný deň.

  • Martina 20.09.2018

    Dobrý večer, objednala som si u vas šošovky coper vision 6ks,zaplatila som cez banking,ešte mi nedošli. chcem zmeniť miesto dodania,na adresu domov.Dakujem.

    • info@sosovky-shop.sk 20.09.2018

      Dobrý deň, ďakujeme za vašu správu. Adresu doručenia už bohužiaľ nie je možné zmeniť, pretože Vaša objednávka bola odovzdaná dopravcovi. 20. 9. o 11:47 Vám bol odoslaný email s informáciami o odoslaní objednávky. V tejto chvíli je už balíček na ceste na výdajné miesto. Ďakujeme za pochopenie a prajeme pekný deň.

  • Katarina 06.09.2018

    Dobry den, dnes mi prisla objednavka. Objednala som si dva pary sosoviek v hodnote 40eur air optix sterling gray. Po nasadeni sosoviek do oci som zacala vidiet vsetko zahmlene, farba mi evidentne prekryva zrenicky a vidim rozmazane, teda lepsie povedane nevidim. Ako postupovat pri reklamacii? Pochopitelne ze take sosovky cez ktore nie je vidiet su mi na nic a male peniaze to teda nie su. Oci mi pochopitelne slzia kedze vsetko sa mi zahmlieva. Som velmi nespokojna. Od tejto firmy som mala modre sosovky, pri nich sa mi toto nestalo.

    • info@sosovky-shop.sk 06.09.2018

      Dobrý deň, ďakujeme za správu. Je nám veľmi ľúto, že nie ste so šošovkami spokojná. Ak máte akékoľvek podozrenie na nedostatočnú kvalitu šošoviek, pošlite nám ich prosím na reklamáciu. Šošovky uložte do puzdra s roztokom, starostlivo všetko zabaľte a pridajte prosím list s popisom chýb. Všetko pošlite doporučene na našu adresu. Ak budete potrebovať akékoľvek ďalšie informácie, napíšte nám. Zatiaľ prajeme pekný deň.

  • Zuzana 11.07.2018

    Dobrý deň, objednané šošovky mi nesedia dobre, roky si ich objednávam, teraz je akurát iná krabička a odkedy sa táto zmenila, občas sa stalo, že mi jedna alebo dve šošovky nesedeli, ostatné boli ok, no táto krabička je asi zlá celá, dnes som si dala už štvrtú a je to zlé. Viete mi ju vymeniť? Ďakujem

    • info@sosovky-shop.sk 11.07.2018

      Dobrý deň, ďakujeme za Váš dotaz. Je nám ľúto, že máte so šošovkami také problémy. Podľa Vášho zákazníckeho účtu ste si objednala šošovky Air Optix Aqua. Ak sú nekvalitné, musíte nám tieto šošovky poslať na reklamáciu, aby sme mohli šošovky nechať odborne posúdiť a zistiť, či a k ​​akému pochybeniu pri výrobe došlo. Prosím, postupovať podľa našich Obchodných podmienok. Chybné šošovky je nutné vložiť do puzdra s čerstvou dávkou roztoku, všetko starostlivo zabaliť a poslať doporučene na našu adresu. Ak budete mať akékoľvek ďalšie otázky, napíšte nám prosím. Zatiaľ Vám prajeme pekný deň.
  • Dana 04.07.2018

    Dobrý deň, zadala som Objednávku č. 100112821 z 04.07.2018 a chcela by som uhradiť tovar formou dobierky na určenom výdajnom mieste.Je potrebné zrušiť objednávku a zadať novú?

    • info@sosovky-shop.sk 04.07.2018

      Dobrý deň, ďakujeme za Váš dotaz. Objednávku nie je nutné rušiť. Spôsob platby sme Vám zmenili a na email bolo poslané potvrdenie s rekapituláciou objednávky. Ak pre Vás budeme môcť urobiť čokoľvek ďalšie, napíšte nám. Prajeme pekný deň.

  • Jana 25.06.2018

    Dobry den prajem,dnes som robila objednavku na kontaktne sosovky softlens 59 a omylom som zadala nespravne dioptrie (+1,5) ( cislo objedbnavky: 100124054)prosim o zrusenie tejto objednavky...nasledne som urobila na novo objednavku so spravnymi dioptriami a to (-1,50) a tato objednavka uz bola uhradena...dakujem velmi pekne. S pozdravom Jana Tomankova

    • info@sosovky-shop.sk 25.06.2018

      Dobrý deň, ďakujeme za Váš komentár. Objednávku so zlými dioptriami sme zmazali. Akonáhle bude na náš účet pripísaná platba za Vašu novú objednávku, tovar odošleme. Prajeme Vám krásny deň.

  • Klaudia 13.03.2018

    Dobrý deň, pred 10 dňami som posielala e-mail, ale neprišla mi odpoveď. Prosím Vás chcem sa opýtať, objednala som si balenie šošoviek: Air Optix Night and Day Aqua (3 šošovky). Vyskúšala som si jednu, ale žial nesedí mi priemer šošovky. Bolo by možné vrátiť balenie s 2 zabalenými šošovkami a objednať si namiesto nich Air Optix Aqua? Ďakujem.

    • info@sosovky-shop.sk 13.03.2018

      Dobrý deň, ďakujeme za správu. Veľmi sa ospravedlňujeme za nezodpovedaný email, ale bohužiaľ ho nemôžeme dohľadať. V každom prípade je nám ľúto, ale nie je možné vrátiť otvorené balenie kontaktných šošoviek. Táto možnosť je iba u kontaktných šošoviek TopVue. Ďakujeme za pochopenie a prajeme pekný deň.
  • Stanislav 02.03.2018

    Dobrý deň, poprosím o stornovanie objednávky 100133457 z 02.03.2018. Zopakoval som následne objednávku ale s platbou pri odbere. Ďakujem

    • info@sosovky-shop.sk 02.03.2018

      Dobrý deň, vďaka za informáciu. Objednávku sme zrušili. Prajeme pekný deň.

  • Jarmila 14.07.2017

    Dobrý deň, 6. 7. mi prišlo potvrdenie objednávky na šošovky, ktoré som si u Vás objednala, ale zásielka mi stále nedošla. Kedy ju môžem očakávať? Tak dlho som na zásielku ešte naozaj nečakala. Cestujem a ozaj ich potrebujem. Viete sa vyjadriť, kedy asi by mi mali dojsť? S pozdravom, Jarmila.

    • info@sosovky-shop.sk 14.07.2017

      Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Velice se omlouváme, pokud došlo k chybě, ale 7. 7. 2017 v 8:50 Vám byl odeslán email, ve kterém bylo uvedeno, že čočky s Vámi požadovanými parametry byly bohužel pro velký zájem vyprodány. Kontaktní čočky jsme objednali u dodavatele a očekáváme naskladnění v průběhu příštího týdne. Poté budou okamžitě odeslány k Vám. Omlouváme se za komplikace. O odeslání objednávky Vás budeme informovat prostřednictvím emailu. Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.

  • Alena Makova 07.12.2015

    Dobry den, rada by som sa Vas spytala, ci predavate aj kontaktne sosovky s dioptriou -14. Je to vyssia dioptria, tak som sa chcela radsej spytat takto na priamo. Vopred Vam dakujem za odpoved a prajem pekny den, Alena Makova

  • Lenka Borovská 29.06.2015

    Dobry den prajem, priblizne pred tyzdnom som Vas kontaktovala emailom ohladne vratenia tovaru - konkretne sosovky TopVue Air, avsak zatial mi neprisla ziadna odpoved. prosila by som Vas o informacie. vdaka s pozdravom Lenka

    • info@sosovky-shop.sk 01.07.2015

      Dobrý deň, ak ešte stále potrebujete informácie k reklamácii tovaru, obráťte sa prosím na náš zákaznícky servis na tel. čísle +421 918 314 227 a to v pracovných dňoch od 7:30 do 15:30. Ďakujeme.

  • Jozef 07.12.2014

    Dobrý deň, objednali sme si omylom šošovky s dioptriami +4,25 namiesto -4,25. Na tento omyl sme však prišli až po otvorení jedného páru šošoviek. Chceli by sme vedieť či by sa zvyšné dva páry mesačných šošoviek, ktoré už nevyužijeme nedali vrátiť. Ďakujem

    • info@sosovky-shop.sk 18.12.2014

      Dobrý deň, otvorené balenie kontaktných šošoviek nie je možné vrátiť (pokiaľ sa nejedná o kontaktné šošovky TopVue, na ktoré sa vzťahuje garancia vrátenia peňazí). Ďakujeme za pochopenie.

  • Jana 18.02.2014

    Dobry den prajem, viete mi poradit jednodnove sosovky s nasledovnym zakrivenim:BC 8.8 DIA 14.0. Pouzivala som mesacne sosovky Surevue a chcem prejst na denne. Mala som aj mesacne Top Vue ale tie mi nesadli, preto hladam nieco s podobnym zakrivenim. Resp. bolo by mozne objednat si pripadne nejake skusobne pary? Dakujem

    • Poradňa 18.02.2014

      Dobrý deň, možno by Vám mohli sedieť denné šošovky 1 Day Acuvue Moist, alebo 1 Day Acuvue TruEye v zakrivení 9,00, no skúšobné šošovky na vyskúšanie nemáme.

  • Zuzana 18.12.2013

    Dobrý deň, písala som mail na info@sosovky-shop.sk kde som poslala aj potvrdenie o bankovom prevode. Staci to k tomu aby ste odoslali tovar na odberne miesto, potrebovala by som to do 20.12. vyzdvihnut. ďakujem

    • info@sosovky-shop.sk 22.12.2013

      Dobrý deň, hneď 18.12. sme Vám zásielku zaslali. Verime, že ju už máte doma.

  • Beáta 14.08.2013

    100003987 prečo mi ešte neboli zaslané šošovky, ked som si ich objednala na výdajné miesto,tak budem platit tam ako minule nie.

    • info@sosovky-shop.sk 14.08.2013

      Zmenili sme spôsob platby na platbu v hotovosti, zajtra Vám zásielku odošleme, v pondelok bude v LM.

  • Julia 11.01.2013

    Chcem sa spytat,chcela som si u vas objednat farebne dioptricke kontaktne sosovky,no vsetky na ktore som klikla,nech uz som zadala,akukolvek dioptriu mi napisalo,ze nie je skladom.A dobu dodania 1-2 tyzdne.Chcela by som nejake modre,a potrebovala by som ich co najskor.Mozem si ich osobne prevziat v Bratislave v Petrzalke.Mam dioptriu -2,75.

    • Poradňa 11.01.2013

      Je nám ľúto, no dioptricke modré farebné šošovky D –2,75 na sklade nemáme, museli by sme ich objednať.

  • Jamborova Ivana 27.07.2012

    Dobry den, chcela by som sa spytat ci sosovky max vue vision 3 mesacne "big eyes" uz nebudu k dispozicii? dakujem za odpoved s pozdravom Jamborova

    • Poradňa 19.09.2012

      Dobrý deň, tieto šošovky máme v ponuke.

  • Meno: mud.dagmar tencerova 17.07.2012

    dakujem , zasielka bola rychla, vsetko OK tenc

    • Poradňa 19.09.2012

      Aj my ďakujeme.

Tento web používa súbory cookies, aby bol pre Vás nákup kontaktných šošoviek a roztokov jednoduchší a prehľadnejší. Používaním našich stránok súhlasíte s používaním cookies. Viac informácií tu!      OK